#1 2009-10-14 10:24:27

Orochimaru

Administrator

Zarejestrowany: 2009-10-13
Posty: 36
Punktów :   

Ważne - reformacja forum

Dobra - zaczne od tego że ja i wszyscy admini nie chcemy stracić naszych kochanych userów więc wprowadzam do forum radykalne zmiany, które mają na celu polepszyć stosunki userów z adminami jak i zgraniem i co najważniejsze - pojedynkowaniem się.
W tym celu wprowadzamy
1. punkty statystyk - oznaczamy kolorem czerwonym
2. obrażenia - oznaczamy kolorem pomarańczowym
3. punkty życia (HP) -  oznaczamy kolorem niebieskim
4. punkty nauki - oznaczamy kolorem turkusowym

Ad 1
Punkty stystyk dzielą się na:
-Siła
-Celność
-Zręczność
-Szybkość
-Reakcja


Ad 2
Wysokość obrażeń, które zadaje dane Jutsu będzie pokazane w opsie tego Jutsu (zawsze w sygnie piszemy ile Jutsu wykorzystuje chakry i ile zadaje obrżeń)
Na obrażenia wpływa także współczynnik wasej siły - przykładowo - jeśli macie siłę10 to do obrażeń zadanych przez to Jutsu dodaje się jeszcze waszą siłę czyli 10 - atak wyraźnie wzrasta.

Ad 3
Przykładowo - jeśli macie 50HP, a przeciwnik atakuje was Jutsu zadającego 5 obrażeń - to zostaje wam 45HP i zapsiujecie w walce pod koniec posta - ile chakry, ile HP - kto nie będzie miał już HP - przegrywa


Ad 4
Punkty Nauki są ważną liczbą - zapisujemy ją w sygnaturze i tak:
Punkty Nauki zdobywamy tak jak doświadczenie poprzez misje, walki, różne treningi - najlepiej z Sensei

A za każdą misję dróżynową danej rangi dostajemy 2 razy więcej niż za normalną misję

Siła - już wspominałem, dodaje większe obrażenia do ataku
Celność jak i ręczność potrzebne są do niektórych broni, artefaktów
przykładowo żeby można było używać shurikenów musimy mieć celność 2
a Zręczność pozwala nam posługiwać się niektórymi artefaktami czy tam katanami
żeby można było używać katany trzeba posiadać zręczność 4
Szybkość i Reakcja - pamiętajmy, że jeżeli pojedynkuje się 2 ludzi, jeden goni drugiego - ten co ucieka ma szybkość 3 a ten który ma szybkość 5 bez żadnego problemu go dogoni - bo jest 40% szybszy (jak łatwo wyliczyć)
Jeszcze jedno do tych rzeczy - jeśli sumując te dwie statystyki będziemy mieli sume większą od sumy przeciwnika o 10 punktów to na połowe ataków przeciwnika możemy zrobić unik

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.katalog.pun.pl www.menele.pun.pl www.piersciec.pun.pl www.wszystko-o-bakugan.pun.pl www.nightwood.pun.pl